keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Hyvää yötä sinä sanot minulle
           Ovi menee kiinni, pysyy kiinni,
           oli jotenkin jo kiinni sillä aavistin
                ennen sulkeutumista
           miten lähdet, miten tapasimme
                         ennen kuin lähdit minä tiesin
                                          miten tapasimme minä tiesin, sanot:

            hyvää yötä, sinä sanot minulle: "ovi menee kiinni, 
            pysyy kiinni oli jotenkin jo kiinni sillä aavistin
            ennen sulkeutumista"

             sanot miten lähdet,
             miten tapasimme ennen,
                     kuin lähdin, minä tiesin.
             miten?
             
             tapasimme, minä tiesin.
            
             sanot hyvää

             yötä sinä sanot minulle.

             Ovi.             Menee.
            
             Kiinni pysyy kiinni.
     
                                         
                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti